5.1.06

Meca,Winterthur....i Derby




Bé, primer de tot, felicitar al Meca "por lo conseguido" que no és poc. Em cau "gordo", però lo de les meduses, les 5000 abdominals diaries i el milió de "braçades" ha calao hondo ( July, imagino que comparteixes la meva visió...)
Secuns, David et volia proposar compartir l´€ del miapuesta d´aquesta setmana al Barsita de basket,...tenia clar que guanyaven...i ara al tornar del O´Retorno ( recomanable pels qui no el coneguin...gran pulpito...i gran companyia del Ferran,la Nuria, el Joan i la meva Soni, més la sorpresa de trobar-nos el perico tertolio i la seva dona,ja recuperada,Marta ) he vist que han guanyat "justito"... Mira, segur que si apostem, perden de 20 !!!
Buenu..i ara el tema derby...Aviam el Barça hauria de guanyar con la punta del pit...( Floro Dixit ) però los pericos viuen d´aquest dia i sortiran a tope. Avui o ahir, llegia al Deco dient que l´Ito el va impressionar quan es van enfrontar...mira ho he trobat interessant.
Doncs bé, con el trucu,trucu,trucu jo aposto per un 0 a 2....si marqués la Gashina Maxi, ja seria la bomba !!! Primer, que el convoquin...
Però si marca, ja tinc preparat un "Chúpate esa" pel Martí Perarnau, que el criticava al seu blog....
Bons reis !!!
P.D. ( David, que tal el Bikini? Et vas trobar el Pau ???? )

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

epp Marc!!! llastima que no hagis vingut al bikini's; a la propera no hi pots faltar!!. Al Pau no l'he vist. La veritat es que estava de festa i mig preocupar per saber q havia fet el barsita de basket. Menys mal! pero aquest equip no dona cap garantia d'exit.
Trobo que lo que ha fet el Meca es molt fort pero com a personatge es un friki. Jo de tant en tant faig 40 piscines i ja em sento com un esportista olipic...
i pel derby deixam tenir alguna recança crec q com a bons rivals ciutadans (com l' Europa, o Martinenc)ens faran la pirula, tipus empat; suficient per trencar la ratxa.
be, a dormir la trompa...gus nait.

6:00 a. m.  
Blogger josepep said...

Hola gent. He vist el partit del Barça de bàsquet i la veritat és que han de millorar molt si volen aspirar a alguna cosa. Han guanyat que era el més important, pero segueixen amb les mateixes errades de sempre. No hi ha rebot, juguen individualment i hi ha jugadors per sota del seu nivell.
El derbi de dissabte hauria de ser pel Barça, pero ja sabem que los pericos sortiran a totes i es jugaran la vida. Tot pot passar.
Lo de David Meca està molt bé, pero a mi no em sorprén gaire.
I ara parlant de la actualitat zaragocista, que us sembla la intoxicacio i l´ajornament del partit de copa? Apa, fins un altre.

12:51 p. m.  
Blogger tertulia perica said...

Desde tertulia Perica i un cop digerit el pop gallec, apostem pel 2-1 amb gol del Barça de Etoo i a la segona part gols de Coro y Jonhatan Soriano ..... o JArque no el tinc clar.
Del tema de MIAPUESTA jo ja he apostat espero les vostres apostes.
Per cert MArc la trompeta del Nepal guarda-la que demà no et farà falta....
July se confirma lo del Bikini.....
HI ha molt periodista de TV3 habitual a les nits del dijous.....
sigue la prensa rosa.

9:25 p. m.  
Blogger tertulia perica said...

Per cert tema Meca em cau GORDO però penso que encar més després del q ha fet destrossar el seu cos per que? per batir un record hi ha gent sonada
que vagi a una piscina a nedar.

9:27 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas visitas