23.9.07

FCB 2- SEV 1: Nou estil

No em sembla malament que mentre el Barça espera recuperar ( si és que ho acaba fent ) el joc que l´ha fet ser reconegut , Rijkaard decideix-hi apuntalar l´equip per la defensa. De fet, la Champions guanyada va ser una cosa bastant semblant...
M´està agradant molt Zambrotta en defensa tallant molts ataca, no tant en atac. Em segueixen sobrant les passades de Marquez directament a fora o la pedra que li ha fotut al Touré. Milito també bé en defensa i una mica descol.locat quan l´ha de treure. Abidal,monstruo ! Touré bé avui també. Xavi desaparegut i Deco massa erràtic. A dalt, molt bé Iniesta a la primera part, bé Messi i poc a poc anar-se recuperant Henry.
A l´escalfament un detall....el Barça apreta una mica i fa un rondo d´aquests de 2 equips utilitzant conos, ja no és només sortir a fer 4 pases....bon senyal.

Llàstima el gol del Sevilla....pel goalaverage dic.

Puntuacions:

Valdes **
Zambrotta ***
Marquez **
Milito **
Abidal ***
Yaya **
Xavi *
Deco **
Messi ***
Iniesta ***
Henry **
Giovanni ***
Oleguer s/c
Bojan s/c

mb

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Lo que no he entendido es lo del nou camp nou... solo se han limitado a poner cristales de colores en la fachada o renovarán algo mas?

Ahora si que tendrá ambiente puticlub la zona...

Cagonelapañó y la forma que tenemos de perder partidos ganaos. Esto con Camacho no pasaba...

5:56 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola David, jo tambe vaig veure el partit. Ja veus, despres de la resaca de la boda del Jordi i la Silvia, doncs vaig estar davant de la TV.

A mi em va agradar el partit, tot i que feia moooooooooolt temps que no veia cap, i es que la lliga espanyola no la seguim gaire aqui a Scotland, jajaja.

Be, jo nomes volia apunta que e l'arbrit era un fill de la gran.... piiiii. Es va menjar la tira de faltes del Sevilla, i pitava com amb 10 segons de retard. Potser, es que li havien de dir pel pinganillo.

Apa, una abracada (ho sento, no tinc c trencada en aquest teclat guiri).

9:58 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

welcome Dave!!!
Ja ens faras de cronista quan ens toqui jugar contra el Rangers!!

Buff jo em vaig passar toto el dissabte dormint, ja no estic per aquets trotes...

Una abraçada!!!

6:37 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas visitas