31.10.07

Sobre Koeman,De la Morena i d'"ujeador"

Aquest serà un post popurri:

Tema 1 : Koeman

Ara que Juande està en el disparaderu... oju amb el sujeto Koeman. El Vitesse li dona l´oportunitat d´entrenar i a mitja temporada els abandona per anar a l´Ajax...i ara a mitja temporada amb el PSV..me piro pal Valencia...i això si no es comença a oferir a can Barça. No m´agraes Ronald.



Tema 2: De la Morena

Feia temps que no escoltava el Larguero, però degut a que amb l´accessori radio per Ipod que em va regalar el molt honorable pericoenmadriT, no s´escolta rac1..doncs vaig estar tafanejant per la Brunete Mediática.
Quin canvi d´estil aquest Jose Ramón...s'ha tornat un xulo!! L´altre dia dient-li "gordo con bigote" al Juan Soler del Valencia i "Poeta" al QSFlores. Si l ' insult baratu és tot el que pot aportar quan fa l´editorial....I ahir posant contra les cordes al Juande, com jutjant-lo...com si fos Déu vamus....


Tema 3: Ujeador
Avui que estic de facasshiones he fullejat el Mundo Depot.tivo...diu que el Barça segueix James McCarthy (Superkid) un nen de 16-17 anys. Penjo video..no sembla gran cosa jeje


També parla de Guillermo Ochoa ( Memo?) ( Amèrica de Mexic ) com a nominat a la Pilota d´Or ( un dels 5 porters , crec ) També penjo fideo



mb

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

a: sobre koeman... otro ladrón como el juande ( bajó al barça B, la lió en el mallorca, estuvo 2 meses en el espanyol y nos lo quitamos de encima ).

b: sobre el complemento ipod marca no-ipod que se utiliza para oir la rádio. Si la ipod no cree necesario que escuches RAC1 será por algo. Apple nunca se equivoca.

c: ujeador. El video del xaval es espectacular. Lo veo en can bar$a

d: sobre el video de la generalitat: Emigro a Francia... hasta las pelotas de los fachas españoles, de los fachas catalanes, del centralismo en madrid y del centralismo en el FCb... que os follen a todos.

3:56 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

a. Koeman será entrenador del Barça cuando Raijard lo deje... a media temporada... para irse al Chelsea ;) Sobre Juande, es listo, conoce sus limitaciones y si alguien le paga el mayor sueldo planetario.... ¡cógelo!

b. No me gusta Apple, no me gusta Steve Jobs, no me gusta De la Morena... arggg... que negativo estoy, pero es lo que hay.

c. Por favor, mb, no pongas vídeos de tíos chungos que son promesas, que entonces llega Calderon y lo timan!! (y Pedja comisión, claro).

d. Nunca mejor dicho. Este vídeo dice mucho de como somos. No more comments.

7:12 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

1-5 vuelve a x otra

9:49 p. m.  
Blogger Juan Carlos said...

Está a punto de empezar a emitir la radio de mi blog. Me gustaría contar con todos vosotros.

12:00 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas visitas