4.7.08

Jornada de Reflexió

Després d'un dur despertar, degut a un soparet ahir on vam celebrar que tindrem un Gotita Jr...avui em disposo a raflassionar sobre el tema de la moció.

Tinc clar el sigüent:
- anar a votar és un pal, però segur que trobo un momentet
- el Laporta no em cau bé. I veient com actúa últimament..menys. Una part irracional de mi em faria votar SÍ per fer-li pagar la mala maror de finals dels 90.
- la xuleria d'en Pep Munné (pro-Elefant) ahir al Primer Toc de RAC1 ( us recomano que us baixeu si no heu sentit la segona hora del programa on debat amb Castells i Castillo Jr. )
- la part racional em fa pensar que no hi motiu per la moció, que ha estat elegit per 4 anys i que ja tindran temps els candidats per ser presidents. A més, si ara prosperés la moció, el proper president podria patir una moció en qualsevol moment.

En fi...

Per cert. em segueixen repetint els rumoré que el presi es podria estar divorciant degut a un affaire amb una brasileira, que el 10 s'ha extralimitat en les seves sortides nocturnes a nivell de substàncies, ....Igual tenen la mateixa fiabilitat que l'enamorament del Guardiola pel Figo allà en los 90's

mb



3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

LO DE GUARDIOLA ES VERDAD!

y lo de Laporta?... home... no se... te pinta, no?

6:35 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

@ mb

Pero al final... ¿qué votarás? Por favor, que siga Laportaaaaa

12:45 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

@ perico

Era para evitar denuncias por calumnias jeje

@ hala javi

Pues,,,tras el lloriqueo de Jan

O voto sí a la censura o no voy.Pero votar No, No. En blanco es darle el voto tb

12:46 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas visitas