11.9.06

Txingurri, això és un "panellet"

Ahir vaig tenir el plaer de compartir el Zgz-Esp amb el Juanitu, el Josepep, el 2 del Valpamunt et altri... entre ells un cambrer que no distingeix entre un sumito de melocotón, una cola light i una Zero..tot i que la diferència entre llauna i ampolla tampoc la té clara. En fi, partidasso de la máxima en Digital+. La veritat és que el Zaragoza va fer un partit fluixet però suficient per carregar- se un inoperant Español. Gran Sergio a la defensa, el "Thuram" blanc, gran lateral esquerre, Cuartero, que li passa com al Sergi Barjuan, que era dretà i no ho sabia. Doncs el Cuarterico ( Josepep dixit ) és esquerrà i no ho sap. Aimar i d´AleKSandro ( Carlos Mtez ( C+) dixit ) van tenir detallets però res fora de lo normal. Especial menció al porter César, escupebolas, com segueixi així la retirada "se acerca".
I l´Español, doncs els pericos les passaran "canutas". No van ni atacar ni defensar, el Jonatas aquest ni va apareixer, el Costa va apareixer per donar puntades i Mari Lacruz......sense comentaris. I Tamudo i DLP a la banqueta. El Valverde em cau bé, però tinc la sensació, que no arriba a menjar-se els panellets. Una derrota a Bratislava, que visto lo visto sembla possible, i tornem a tenir el Brindisi de turno revoloteando Montjuic.



En fi, de la resta de la jornada, Maldonado (Betis) confirma la seva qualitat, la Reala, por mucho que me duela Edu, també fa pudor de segona...i el Sevilla que també va fort.

Bon, nous verrons déjà

mb

2 Comments:

Blogger josepep said...

Hola Marc. Pues has hecho un análisis del partido muy acertado. Yo quería hacer un post al llegar de Cunit, pero mi socio se me ha adelantado. Aún así estoy contigo. Sergio muy bien, con esas patas largas que tiene. Habrá que verlo en partidos más exigentes, pero con "el Mariscal" pueden hacer una buena dupla defensiva. Lo de Cuartero también merece una mención especial. Después de superar dos cólicos nefríticos durante la semana, cuajó un partido bastante bueno, y hasta se permitió el lujo de asisitir a Aimar en el primer gol y de darle otro casi hecho a Diego Milito, que sólo la impresionante parada de Kameni pudo impedir.
Lo del escupebolas César ya viene de lejos. A ver si no lo pagamos. Saludos.

11:33 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

El partido no lo vi.... ni falta que hizo, pero me fio de Marc... y lo que es mas grave... me lo creo. Me creo que delape y tamudo no jugasen ,y que el planteamiento del xingurri fué una mierda ... incluso que el jonatas no estás a la altura.

Por mi parte Valverde tiene voto de confianza... hasta Enero!!!

Veremos la UEFA y el siguiente partido en casa... a ver como respira.

3:12 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas visitas