14.8.07

A la desesperada

Aquesta és la sensació que em dóna el Madrid. Pagar 41 milions per Drenthe ( 21 partits jugats a l´Eredivisie ) i Sneijder, em semblen massa calers.
Jo havia comentat en un parell de posts anteriors que m'agradava com estava plantejant el tema Bernardo Schuster ( quina ràbia que li canviïn el nom ). Em donava la sensació que s´amotllava als jugadors que tenia i jo personalment crec que tenia per fer un bon equip. Segurament li mancava un lateral esquerre però segurament Marcelo hauria funcionat. La posició de mitja punta jo crec que quedava coberta amb Baptista,Guti,Robinho i de la Red però han decidit apostar per Sneijder que pel que sembla té un boníssim xut però no sé fins a quin punt és un "jugón". Per 27 podrien haver fitxat Ribery!!! Inclús sembla que Adriano té un preu de 25 !!! Drenthe és una incògnita però segurament se´l carregaran si no el fan jugar de titular ( això és un problema dels equips grans que devoren les promeses ).
Tornem a Sneijder. No us sembla un Van der Vaart II. Un d' aquells jugadors que fa dos estius que se´ls passa estudiant castellà pq és l´eterna promesa? Sembla que té un xut boníssim amb les dues cames però...suficient per asseure Guti?
No sé, jo crec que el Madrid se pierde. No s' acabad' atrevir a explotar el que ja té i dóna tumbus. Si paguen més de 30 per Robben pel meu gust, es tornaràn a equivocar.No els val

Un fitxatge que crec que els convindria tot i que tenen overbooking de laterals és Dani Alves, però sembla que a Madrid s´esta fent una reunió a tres bandes --> Cicinho ( Sevilla ), Alves ( Chelsea ) i Robben ( Madrid )

Aquest és el Madrid que jo faria

CASILLAS

CICINHO RAMOS PEPE CANNAVARO DRENTHE

DIARRA

BAPTISTA GUTI ROBINHO

VAN NISTELROOY

mb

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

No les saldrá un mal equipo, pero a que precio? además triplican posiciones y en algunas andan un poco renqueantes.
El secretario tecnico del madrid (vease la SER) pedian a alves a gritos + defensa de 3 centrales. pero 3 centrales y diarra por delante debe tener menos salida que alcatraz.Y otra cosa, el equipo españññol por excelencia tiene pocos seleccionables, no?
como shuster siga encarándose con la prensa como hizo tras el 1er partido de la supercopa saldrá en un globito como el de vangal.
y si no al tiempu.

pd: benvingut Sergi!! estaras com a casa!

9:03 p. m.  
Blogger zaragocista said...

Si es que se deberían dejar de Robbens y cosas semejantes y fichar a Alves, para ponerlo donde Cicinho y equipo solucionado....

Casillas
Alves Pepe Ramos Cannavaro Drenthe
Diarra
Baptista Sneijder Robinho
Van Nistelrooy.


Puedo asumir que el Madrid nofiche a Alves por el precio. Pero que ni quiera ficharlo como han dicho....


Saludos.

11:49 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas visitas