13.2.07

Broken Barça


Han passat unes horetes des de que Eto'o s'ha desfogat. Aviam, vaig a donar el meu parer ( 50% d'El Tertolio ) sobre el que crec que pensa Eto'o. No se July, si estaràs d'acord amb mi:

Eto'o no juga diumenge. Eto'o segurament molest pq abans que ell hagi entrat Messi ( bàndol del Ronnie? ) o ves a saber pq no vol entrar. SANCIONABLE.
La cosa ve aqui, quan Rijkaard "publica" el tema i Ronnie l'acusa de mal company. Aquí és on crec que Eto'o explota. Pq? Doncs jo crec que es considera tractat diferent de quan Ronnie & Co. arriben tard de vacances. Llavors, el Mister ho passa per alt i en canvi ara a la minima el llença a les feres. INTERESSANT.PODRIA TENER RAÓ.
En quant a Ronnie suposo que li ve a la ment la frase ( va por ti Bretón ) " Si te meas en mi cara, al menos no me digas que es que está lloviendo". Normal, ell considera que Ronnie gaudeix de privilegis ( sense entrar en si hi ha enveja pel mig ) i a sobre l´acusa de mal company. DONCS....QUE VOLEU QUE US DIGUI MILLOR QUE NO FOS AIXÍ PERÒ POTSER ÉS l´ÚNIC AMB NASSOS PER DIR-HO.
I Rossell, bé potser aquí em tira la part subjectiva, però crec que l´unic que pinta aquí, és que la "quadrilla Ronaldinho" està vinculada a SR.

Futur??? "Agarrense los machos Laporta & Co." Personalment, crec que acabem de llençar la temporada ( el cicle per descomptat ). Això no hi ha qui ho arregli. Ni Handsome Rijkaard ni Puyolé ni ningú. I de la cara a l´any que ve, doncs, és clau. Si no es gestiona bé i es tanquen bé les ferides, tenim tema per anys.... Em temo que això és un episodi més de la història del Barça. Sort que jo sóc home de basket jajajaja.

Opinions opinions...volem opinions !!!!

mb

Etiquetas:

5 Comments:

Anonymous Anónimo said...

ayyy la puta d'orus!!!
pero que ha pasao aki!!!!
me piro 2 dias i la que se ha liao!!
osties please feu-me cinc centims de que ha dit l'etoo.
jo el diumenge se que no va voler sortir i que el rijakaard ho va dir a la roda de premsa...res mes!!
cagon la puta!!

9:14 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ostiash!!!!!!!!!!!

9:22 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

la meva opinio va molt en linia amb el marti perarnau. Si llegiu el seu post, veure pq ell es periodista i jo soc qui soc jeje

http://martiperarnau.blogspot.com/2007/02/fue-bonito-mientras-dur.html

10:45 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

http://martiperarnau.blogspot.com
/2007/02/fue-bonito-mientras-dur.html

10:45 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

No es por tocar lo que no suena... pero esto se parece cada vez más al Madrid de hace tres años. Sólo falta Queiroz...

1:19 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas visitas