5.1.06

Meca,Winterthur....i Derby




Bé, primer de tot, felicitar al Meca "por lo conseguido" que no és poc. Em cau "gordo", però lo de les meduses, les 5000 abdominals diaries i el milió de "braçades" ha calao hondo ( July, imagino que comparteixes la meva visió...)
Secuns, David et volia proposar compartir l´€ del miapuesta d´aquesta setmana al Barsita de basket,...tenia clar que guanyaven...i ara al tornar del O´Retorno ( recomanable pels qui no el coneguin...gran pulpito...i gran companyia del Ferran,la Nuria, el Joan i la meva Soni, més la sorpresa de trobar-nos el perico tertolio i la seva dona,ja recuperada,Marta ) he vist que han guanyat "justito"... Mira, segur que si apostem, perden de 20 !!!
Buenu..i ara el tema derby...Aviam el Barça hauria de guanyar con la punta del pit...( Floro Dixit ) però los pericos viuen d´aquest dia i sortiran a tope. Avui o ahir, llegia al Deco dient que l´Ito el va impressionar quan es van enfrontar...mira ho he trobat interessant.
Doncs bé, con el trucu,trucu,trucu jo aposto per un 0 a 2....si marqués la Gashina Maxi, ja seria la bomba !!! Primer, que el convoquin...
Però si marca, ja tinc preparat un "Chúpate esa" pel Martí Perarnau, que el criticava al seu blog....
Bons reis !!!
P.D. ( David, que tal el Bikini? Et vas trobar el Pau ???? )

3.1.06

EL RUMOR NO ES LA ANTESALA DE LA NOTICIA


Existe un nuevo tipo de periodismo deportivo consistente en traicionar el famoso"off the record" o picar para que raje a algún jugador o directivo del que habilmente han conseguido hacerse amiguetes. (ver. sr. Guasch, para mi, un pionero de este metodo de actuar).
Un ejemplo evidentísimo de la forma de proceder se encuentra en el archifamoso y archirepetido "F.C.Barcelona Confidencial" cuando tras la eliminación de la copa el primer año de Laporta, Manolo Segura trata de arrancar de Gerard una buena rajada para conseguir un titular. Me pareció vergonzosa esa forma de actuar.
El hecho es que se esta poniendo de moda dejar ir a las ondas comentarios encriptados, (aunque los pueden descifrar hasta el menos forofo de los seguidores) donde se pretende inculpar, poner el socio en contra con quien sabe que interesadas intenciónes (a lo mejor tener un tema de que hablar en proximos programas...).
Pues bien, la semana pasada en el programa de Toni Clapés "versió rac1" Quique Guasch comentó "veladamente" que si el público supiera "algo" sobre Puyol y Larsson (sin citar sus nombres) éstos no serían tan queridos como lo son ahora.
Pues, o lo explicas o te callas!!!!

Com m´agraes Frank....!!!

Quina millor manera que començar el 2006 amb frases com aquesta:

"... cabrearte es complicado, porque tienes que hacerlo por la razón correcta, en la forma correcta, con las consecuencias correctas y con las personas correctas. Es más fácil buscar una solución" .
Frank Rijkaard

MB

Estadisticas visitas