5.10.06

Otra vez buey!!!


Márquez es d´aquells jugadors a qui agrada ( conscient o inconscientment ) donar "carnassa" als periodistes.
El primer any , als voltants de Nadal, quan Rijkaard era questionat, ja va fer unes declaracions on creia que si es perdia el proper partit podia ser destituit. Com sempre, es pot pensar però no pas dir-ho, pq els periodistes s´enganxen a la mínima per fer-ne llenya. Se li pot disculpar per ser el seu primer any i desconèixer com se les gasten els tertulians ( que no els del Tertolio!!! )
El segon any, crec, també després de Nadal i perdre a camp del Villareal, va criticar la mini pretemporada post Nadal feta a Peralada. Potser tenia rao , però altre cop, inapropiat dir-ho i a més podia sonar a excusa barata.
I ara, torna a "liar-la". Critica la pretemporada feta per Mèxic!! i els USA sense mencionar el Mundial que potser és també culpable del desgast físic. En una setmana on els periodistes no tenen res a dir, doncs ja hi som, a donar voltes al tema.

En resum, no sé si en Marquez es un babau o un autentic provocador al més pur estil T.Guasch.

mb

3.10.06

HASTA LOS HUEVOS DE LA TORTILLA

"Es que siempre es el mismo", parón de liga por las selecciones equivale a sacar todo el jugo posible de los artículos de Cruyff en la Vanguardia. Páginas en los periódicos y horas de tertulia monopolizan debates en torno a las opiniones "del mestre" (con intención de enfrentarlo al socio y a la plantilla). El debate de estos días es que si ahora como ventajista Johan apuesta por Saviola (la tortilla ha dado la vuelta), que ha criticado al equipo porque empieza dormido los partidos y porque Ronnie los duerme completamente.
No creo que haya dicho nada que cualquier aficionadillo no haya visto hace tiempo. Entonces a que viene tanto revuelo? A parte si todo el mundo sabe que no escribe él mismo estos artículos.. que los hace el Patsy!!!

Por cierto dejadme descargar un poco contra ciertos periodistas a los que se les ve tanto el plumero que ya "fan rabia", me explico:
. periodista pro junta directiva -> pro campaña Eto'o -> filtraciones Ronie y Saviola (vida privada y contratos) (vease Sport, Carazo y sus papelitos)
. periodista pro Sandro's friends ->pro Ronie&Deco&Pibito -> anti Eto'o (celoso) (vease MD, Cubero: i love kloifart)
. oprtunistas -> polemizan siempre con estos items:
nuñez-cruyff, laporta-rosell, ronnie-eto'o, gudjohnsen-saviola, txiki-sandro (ver arús, con sus ojitos achinaos y el pulgar levantado)

PD: Otro tema que me da rabia es el de las selecciones autonómicas, parafraseando el slogan de la plataforma pro seleccions catalanes ;-) (una nació una selecció) mi slogan sería "sense nació no vull selecció"
PD: mojaos con los comments que con lo que me ha costado hacer el artículo...

2.10.06

El Kun "Agüelo" dixit...



Amb aquest article em sento "poderós" com si fos el cap d´algun mitjà d´aquests amb poder mediàtic jeje..... Com que tinc el 50% de les accions d´El Tertolio, em permeto fer un article exclusivament dedicat a ....sí, una altra vegada....a Juan Román Riquelme. El Sabio de Hortaleza, gran amic de Patrick Vieira, li ha dedicat aquestes paraules tan maques a JRR al Diari Olé(crec..). Hagués preferit que fóssin de Cruyff, Pelé o Platini però són del "Abuelo". Ja m´està bé....Pos hala, aquí va la reproducsión de las mismas:

(comparant-lo amb Zinexin )

"Mire, analice conmigo: tiene más gol, toca mejor... Porque eso, eso...eso de hacer la ruleta en el centro del campo, oiga, eso que hace Zidane, usted hagámela en el área, ¡allí, en el área!, que si sale bien es gol, como Riquelme, y punto. Quizás el francés sea más estético, pero Riquelme es mejor que Zidane. Es uno de los pocos jugadores que la pone donde se debe. Uno está sentado en el banquillo y piensa: "Ahora habría que ponerla allí". Y allí la pone Riquelme."

Música celestial......




mb

P.D. July, això ja és preocupant
P.D.1 PericoenMadrid...donde co...o está ese artículo del Asador Donostiarra.

1.10.06

Apatia amb gol


Mal partit de les vaques sagrades, dels que havien de posar-se l´equip a l´esquena. Per altra banda, bon partit del criticat Carles Puyol ( Tiburóóóón ). Guddy molt bé. Buscant- se la vida a la seva. Si els mitjapuntes no haguessin abusat de xupons en algun moment, potser hauria pogut marcar algun gol ja a la primera. Edmilson segueix lent i fallón. Ara mateix, no està per jugar. És un perill. "Buenu", les votacions.......

Guddy 3
Puyi 2
Xavi 1
COPE Man: Edmilson


mb

Estadisticas visitas