25.11.06

Costa noi Costa...

La crisis del foli en blanc afecta a la redacció d'El Tertolio. Avui esperava que en July ens hagués deleitat amb el seu article del divendres per després deixar-nos fins dilluns, però ni això. I no m´extranya, hi ha poc moviment. A Can Barça, demà visita del Vila.real sense Riquelme,Nihat,Pires,Gonzalo,Eto´o,Saviola,Messi,... Partit perillós pel poc que se´n parla i pel Vila.real, només cal veure l'historial. Tothom sembla que estigui esperant el partit del Werder Bremen.La veritat és que ho és molt d´important però no cal descuidar-se dels valencians ja que el partit de demà i de dissabte que ve contra el Llevant a domicili tenen trampa. La veritat és que el moment d´Iniesta em dóna confiança.En fi, pel que fa al FCB, afegir una cosa que acabo de sentir a la tertulia de Rac1. Afirmaven, Ferran "corbata negra" Martorell i Puntí(crec?) que el Steaua de Bucarest li va oferir deixar-se perdre abans del partit i a la mitja part de la final de Sevilla'85. El president Nuñez, crec que encertadament, va dir no a guanyar a canvi de 50 milions. S´ha insinuat que el recordat 4 a 0 del Milan de Sacchi al Camp Nou a la final d´uns anys després també estava amanyat.
Ah ! Márquez nacionalitzat. Pos vale. Mira! tan català com el Montilla !!! Us deixo un link als gols del Dos Santos i el Bojan aquest per si voleu veure que tal ( us enganxo el link al final de l' article )

Ok, prou de Barça, destacar que m´he fixat en l´extrem Gil del Nastic. Em recorda a Denilson, però sense tanta filigrana. El seguirem aviam què tal....
Avui me n´he enrecordat de Julio Baptista. M´ha semblat llegir a la web del Arsenal
que està lesionat i ha jugat ben poc. Què lluny d´aquell del Sevilla i del Brasil que va golejar Catalunya al Camp Nou.

Tornant al FCB ( un apunt només ) Ja es parla que un dels perills del WB és el Mertesacker de cap als corners. Sort que ja no tenim Gerard López i el Mr no tindrà tentacions de posar-lo al costat. Però hi posarà Motta. Frank hombre!! Pónle 2 tios encima.... que no ve d´aqui. Encara que sigui el Giuly per estorbar.

Ha tornat Tertulia Perica, aviam si no és flor d' un dia.
El blogger havia estat "tancat" per ludopatia :-p...de bon rotllo Xavi

Doncs res, bon cap de setmana a tothom i a disfrutar

link al video dels jovenets

mb

22.11.06

Que consti en acta....

Sorry David, per escursar-li la vida al teu post anterior. Simplement pq he llegit a Relaño i vull deixar-ho escrit per quan després ens intentin vendre segons quina moto.

"
Alfredo Relaño
CON UNA ENGAÑOSA SENSACIÓN DE ALIVIO ( www.as.com)

El empate, el arreón final y el penalti fallado (¡otro!) por Van Nistelrooy dejan una sensación de alivio, pero no pueden ocultar una realidad: el Madrid no está para grandes cosas. El Olympique de Lyon, como el puñadito selecto de buenos equipos de Europa, está un peldaño por encima del Madrid, que en la liga doméstica puede hacer buenos resultados con cierta frecuencia, y hasta ganar a un mal Barça en una buena tarde, pero no tiene hechuras de gran equipo. Y sin Guti, menos. Sin Guti, al Madrid más le vale hacer lo que sólo hizo al final: perder la vergüenza, mandar ollazos y a ver qué pasa.Y la tan predicada seguridad que Capello nos ofrece a cambio de no hacer juego sigo sin verla. Si Casillas no hace milagros, el Madrid no gana. Ayer Casillas estuvo vendido en el primer gol e indeciso en el segundo, y eso bastó para que el partido se escapara antes de haber transcurrido un cuarto del mismo. Un partido, por cierto, que el Madrid necesitaba ganar... por goles de diferencia. Y de eso siempre estuvo lejísimos. A partir del dos a cero jugó cuesta arriba (en realidad, antes también) y el Olympique de Lyon, como en la ida, se dejó ir, sin nada ya que ganar ni que perder, hasta el susto final.Y el número llamativo de la noche: el duelo Cannavaro-Carew. Si de verdad le dan el Balón de Oro a Cannavaro se ganaría el aprecio general cogiendo inmediatamente un avión para llevárselo a Carew. Y si no lo encuentra, al primero que vea. Cannavaro hizo un excelente Mundial, y pudo ser el mejor jugador del mismo incluso, dado el bajo nivel de las figuras. El mejor en ese mes, y en ese gran compromiso, que no es poco. Pero otorgarle el Balón de Oro me parece casi sacrílego. En cuanto a Carew, su exhibición fue portentosa. A la velocidad y potencia añadió habilidad. Claro, que con Cannavaro enfrente..."

Dit això, seguiu llegint més avall el post lyonais del gran July !!!

mb

21.11.06

O.L. ESE GRAN DESCONOCIDO

Esos futboleros sin recursos/ratillas como un servidor, pocas veces tenemos la ocasión de ver 90' minutos de equipos como el Lyon. Hoy ha podido ser posible.
Los expertos en futbol intenacional consideran desde hace años a este equipo como uno de los mejores de Europa. Siempre he pensado que era snobismo, hoy he comprobado que no es así. Tienen razón.
Defensa de perros de presa, medio campo que conujuga lucha y calidad y delantera que tiene remate y son los primeros en presionar. Fantastico, objetivo del 100% de los equipos del mundo y que el Lyon lleva a cabo con jugadores de los que nos hemos reido cuando sonaban para, por ejemplo el Barcelona.
Cris: lo quería Angel Fernandez (mr.baile de salón+si quiere vender su piso donpiso lo vende) y Serra Ferrer para hacerse el enrrollao con el resto de la plantilla lo desestimó.
Juninho: genial. hace mejor a sus compañeros, con eso esta todo dicho, y austa a balon parado.
Malouda: las enchufa.
Carew: Nos mofabamos cuando sonaba en el diciembre 2005, finalmente se ficho a Maxi, ahora está que se sale. (se le criticaba que era conflictivo y el rey de la noche en Valencia)
Pero por encima de jugadores sueltos éstos son un equipo en mayúsculas: ayudas, siempre en ventaja y en carrera hacia puerta, los triángulos que forman los jugadores de banda y del centro se mantienen atrás y adelante, es decir siempre 2 opciones de pase. Muy bien Lyon, muy bien.
Siendo el Barça segundo de grupo (i hope so) es una posible rival, ojito que el Milan el año pasado las las pasó moradas.

Les puntuacions del Mallorca-FCB


Arriben tard les puntuacions ...i no és culpa de RENFE !!!

Gudjohnsen 3
Iniesta 2
Ezquerro ( encara que només sigui per animar-lo ) 1

He aprofitat per fer un resum del que portem fins avui... Un YTD ( deformació professional )

Messi 11
Eto'o 10
10R 7
Iniesta 6
Guddy 6
Deco 5
Puyi 3
Thuram3
Belletti 3
Marquez3
Xavi 2
Saviola 2
Giuly 2
Ezquerro 1
**********
Cope Man

Xose Edmilson 3
Marquez,Motta,Gio,Zambrotta,Xavi,Messi,Ronnie 1

Estadisticas visitas