21.4.07

Felicidades Valladolid

El Valladolid tornarà segur la temporada que ve a Primera.Felicitats. Jo els considero un dels típics equips de 1a, equips que si passen per 2a hauria de ser de forma temporal. Equips com el Valladolid,Sporting,Tenerife, Salamanca i Rayo Vallecano ,fins i tot, haurien de tornar a Primera. Jo els considero equips de tota la vida, per sobre de Levantes,Almerias,Recres ( ja sé que és el decano )...

Aquest any el Valladolid, aviam si l´any que ve l´Sporting. Puxa Sporting!!

mb

20.4.07

Real Madrid 07-08 by halajavi

Schuster , entrenador

Please comment

19.4.07

Desintoxicació

Com ve essent habitual "nowadays", la globalització (?!?) ha aconseguit que comencem a estar avorrits del gol de Messi....

En fi, per desintoxicar una mica, hala javi em fa arribar un video que segur que recull alguns dels millors gols de la història.



Quin creieu que sobra o falta ?

mb

Etiquetas:

18.4.07

21:37 SMS:"HO HAVEU VIST?!'?!

video




Etiquetas:

17.4.07

HOMENAJE AL #1


Cuesta más elogiar que criticar. Por eso preferimos preguntarnos que le pasa a Ronaldinho, o Eto'o, Deco y alguno más... Pero y que le pasa a Valdés? Pues según mi opinión que se ha convertido en el mejor portero de la liga, y en consecuencia en uno de los 3 mejores porteros del mundo (sumo Casillas y Cech).
Que es lo que valoro de Valdés, pues a parte de que es de la cantera es que sobretodo aprende y mejora.
Su primera temporada le criticabamos que salía a lo loco y por ello forzaba penalties y tarjetas...lo solucionó. La segunda temporada pulió el juego de pies. La tercera se convirtió en salvador en las diferentes competiciones, como la Champions y esta es un mix de todas esas virtudes.
Lejos queda aquel niñato que se rebeló a volver al BarçaB con vanGaal.
Ahora simplemente es un porterazo y por fin podemos dar por cerrado el debate de la porteria.
(otro de los debates cíclico y tópicos, que odio, pues la gente critica sin tener ni idea de como juega un portero y como depende de su defensa).

15.4.07

Low Batt - 1 Autocares Molist - 0

Frank, dame uno de esos cigarros tuyos....

No estic d´acord amb que el Barça ha fet un mal partit. Ha fet uns bons 25 primers minuts on amb un golet s´hagués obert la llauna. Han fet allò que tant m´agrada, pressionar per recuperar la pilota, que provoca atacs seguits de 2-3 minuts. Zambrotta estava fent un bon partit fins la jugada del penal. Allà crec que s´ha ginyat i ha deixat de pujar tant. Márquez ha recuperat l´actitud però segueix fluix en l´aptitud. Igual que Giuly, per Déu, com centres noi ? Messi ha provat molt ( no m´agrada massa a l´esquerra ) però res. Eto' o no ha fet massa tampoc.
En fi... si a Villareal es guanya ( s´ha de correr mes que ells ) podrem parlar de Lliga crec.

Valdés 3
Deco 2
Iniesta - Saffiola 1
*****

COPE : Giuly & Eto´o

mb

Estadisticas visitas